KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 24, 2010

SELAMAT MERAIKAN ASYURA MANIS FM

AWAL mula lega rasanya bila blog KRP muncul kembali. Biar ada yang sakit hati bila blog ini mendapat sambutan tetapi syabas buat pengendali blog tersebut kerana berkorban untuk Manis FM. Ada yang tuduh kata aku tak tahu siapa pengendali blog berkenaan, sedangkan no tel dan emailnya pun aku ada. Malahan, aku pernah ketemu dengannya di Wisma Manis. Biarlah mereka itu nak tuduh apa pun asalkan blog KRP bernyawa kembali.

Aku ingin ucapkan selamat meraikan majlis Asyura buat semua staf Manis FM dan para pendengar setia Manis FM yang menyambutnya hari ini Ahad 24hb Jan 2010 di perkarangan Wisma Manis. Hajat hati memang hendak datang tetapi jarak terlalu jauh untuk ku sampai ke sana. Lagi pun kerja aku masih tidak selesai di KEMENTAH, KL. Malang sedikit pagi ini, bila aku buka website Manis FM, radio online tergendala. Jadi, terlepaslah peluang aku ingin mengikuti live dari radio Manis FM untuk mengikuti suasana sambutan Asyura hari ini.

Kepada semua pendengar, kehadiran anda di Manis FM pada majlis tersebut tentunya amat bermakna kepada stesyen radio terunggul di Pantai timur ini. Teruskan bersama Manis FM.

No comments:

Post a Comment