KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 22, 2010

MULUT BUSUK, CUCI MULUT ANDA - BLOG KRP HIDUP KEMBALI ?

PEDULIKAN yang hati busuk. Kalau kita ikhlas nak naikkan nama Manis FM, kita buat je aoa yg termampu oleh kita. Kelab Rakan Pendengar Manis FM, aku lihat komited untuk membantu Manis FM dan tiada satu pun berita dari blog berkenaan yang boleh menjejaskan imej Manis FM. Blog itu pun tidak pernah minta dibayar atas usahanya memromote Manis FM dan tidak hairan lah blog tersebut dilihat lebih berjaya menarik minat pendengar2 Manis FM. Kerana apa? Kerana keikhlasannya, kerana blog tersebut sentiasa di update kan dari masa ke masa. Bagaimana pula dengan website Manis FM? Tahniah juga lah pada pengendali website www.manis.fm kerana nampak sikit ada perubahannya. Harap lebih hebat lagi tahun baru ni.

Blog KRP baru2 ni ditutup angkara `mulut busuk' yang dengki. Itu lah yang aku faham dari pengendali blog berkenaan. Walaupun aku dah `berehat' dari Manis FM, aku tetap ingin melihat Manis FM terus maju. Kalau perlu, bersihkan Manis FM dari `mulut-mulut busuk' tersebut. Jangan terkejut jika Manis FM `terkubur' angkara dari dalam. Bagi aku, sesiapa pun boleh menyumbang untuk kebaikan Manis FM asalkan ikhlas.

Tahniah, jika benar blog KRP akan dihidupkan kembali atau diberi nama lain asalkan kewujudannya boleh membantu Manis FM. Bekerjalah sama2 agar stesyen radio ini tetap kekal hak milik kita bersama dan jangan benarkan ianya `terjual'. Mulut yang busuk tu, pergilah cuci mulut tu dulu sebelum orang yang cucikan.

2 comments:

  1. hello, aku nak gitau skit, KRP tu kelab rakan pendengar, yang diketuai oleh M. Rozi. Kalo tak tau, jgn nak komen lebih2X. lagipun setau aku, ko ni bukan dj manis pun, apehal kecoh mat...nape tak bagitau umum yang ko ni gi praktikal je...bukan dj pun...takut tak glamor?

    ReplyDelete
  2. Aku tak tau ? Lama dah aku tahu, pasal tu aku kesal bila dia bercadang tutup blog KRP tu kerana blog itu ada jasa pada Manis FM. Tentang aku praktikal tu, aku mula2 jejak sini aku sendiri yg umumkan aku ni praktikal dan telah berkeluarga. Tiada satu pun aku berselindung, kecuali jika anda (aku) di atas tidak mendengar selalu radio Manis. Tentang glamour? Cuba sebuat mana satu DJ Manis yg glamour setakat ini? Jika mahu glamour, bodoh jika kita ingin berada di Manis. Semua DJ di sini tidak mengejar glamour. Apatah lagi bagi aku yg dah berumur ni, lewat sgt jika mahu kejar glamour. Nak cari glamour bukan di Manis FM. Kerjalah dgn ikhlas cukup asalkan anda punyai ramai rakan2 bukan yg musuh yg sentiasa sakit hati....

    ReplyDelete