KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 28, 2010

MALANGNYA KAWAN KITA SI MAT B !!

Hampir seminggu dah aku kat KL kat rumah adik aku di Bandar Tun Razak, Ceras. Semenjak semalam aku tak sihat, demam selsema plak, maklumlah cuaca berubah kat sini pagi panas, petang hujan. Maka, banyak masa siang dok rumah je la.

Sebentar tadi, Mat B (pendegar setia Manis FM) call aku. Dia kata dia ada kat Kuantan nak jumpa aku ngan Fatin Bt 11. Malangnya, aku dah ada kat KL. Sebelum ni pun Mat B ada datang tapi masa tu aku kat K.Bharu bersama family. Nasib malang je kami tak sempat berjumpa beliau. Mat B bagitahu beliau hanya dapat bertemu Fatin Bt 11 je dan mereka pekena KFC kat Kuantan. Kalau la aku ada, dapat gak makan KFC free. hehehe...
Aku cadangkan Mat B jumpa Ayob Jongkot yang berada di Bt 11 berhampiran rumah Fatin juga. Mat B tu pemalu, Jongkot pun pemalu. Tak tahulah mereka jumpa ke tak. Aduuhh...cam nak jumpa gewe la plak malu2.....

(Masihku teringat, bila nampak je mesej ucapan dari Mat B, aku ngan Aiman cukup risau...nape ye?? hehehe....)

No comments:

Post a Comment