KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 28, 2010

KE PORT DICKSON DAN MELAKA LA PLAK, DOA BUAT DJ IZA

Petang sekejap lagi aku bertolak ke Port Dickson pulak. Nak jengok rumah aku dah lama tak jengok sambil ziarah akak ipar kat sana. Badan kurang sihat lagi ni, tapi terpaksa la pergi kerana lepas tu nak ke Melaka ada jemputan kenduri adik ipar pulak. Urusan kat KL tergantung lagi ni. Bila la IC awam aku nak siap tak tau la.

Apa pun, aku tetap memantau Manis FM kerana aku sentiasa membawa bersama broadband aku nih. Untuk DJ Iza, aku difahamkan beliau sedang cuti sakit akibat kemalangan baru2 ni. Aku berdoa dan kita sama2 berdoa moga beliau tabah dan cepat sembuh. Buat DJ Ewan Slumber sahabat aku tuh, bertugas la molek2 yer...abang kan ader......(nape demo tak balas2 sms kawe....dah lupa ke wehh??...)

No comments:

Post a Comment