KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, January 23, 2010

JEMPUT LA TOLONG DJ-DJ BUAT ASYURA


Aku hanya mampu melihat kemeriahan itu dari jauh....

Aku difahamkan, sekarang ini DJ-DJ kesayangan anda sedang sibuk dengan persiapan untuk mengadakan jamuan Majlis Asyura esok Ahad 24hb Jan. Tentunya anda tidak akan melepaskan peluang untuk bersama2 mereka kerana bukan mudah untuk merasakan saat sebegitu. Lagi pun, menghadiri sambutan Majlis Asyura ini berpahala tau.

Esok, pastinya meriah suasana di Wisma Manis FM. Aku pun dapat rasakan kemeriahannya di sini. Esok pasti aku akan tetap berada di sisi radio untuk mengetahui secara live sambutan tersebut. Malang sikit, aku tidak berkesempatan untuk bersama2 Manis FM di dalam majlis tersebut kerana kini aku masih di KL atas urusan kerja aku dulu. Apa pun, datanglah ramai2 meraikannya.

1 comment: