KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 24, 2010

AKU MASIH KAT KL, WAT GAPO ?

Aku sudah hampir seminggu berada di KL sekarang. Aku dok umah adik aku kat Bandar Tun Razak, Ceras. Di sana dekat sikit aku nak berulang kat MINDEF (Kementerian Pertahanan) bagi urusan dokumentasi akhir aku sebelum bersara. Sebelum ini ada yg tak tahu aku ni anggota tentera yg telah pun berkhidmat selama 22 tahun. Aku dh pernah hebahkan perkara ini sewaktu aku mula masuk ke konti Manis FM di mana aku juga menerangkan bahawa aku adalah Pelatih DJ di Manis FM. Mungkin ada yg tidak tahu, takpe lah. Ketika itu mungkin mereka tidak mendengar.

Lazimnya, sebelum bersara aku mesti mengikuti dokumentasi akhir bagi melengkap penutupan fail aku sepanjang perkhidmatan. Sehingga kini, aku masih lagi memegang IC tentera kerana IC awam aku belum siap lagi. SElepas semuanya nanti selesai, baru boleh aku fikirkan apakah haluan aku seterusnya. Mungkin aku akan kembali ke Manis FM.....manalah tau...Teruskan setia bersama Manis FM.

2 comments: