KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 1, 2010

SYABAS !! KUANTAN SUDAH DAPAT KEMBALI BERSAMA MANIS FM

Terlebih dahulu syabas diucapkan kepada tenaga kerja dan pengurusan Manis FM kerana berjaya mengembalikan siaran Manis FM ke telinga para pendengar Manis FM. Setelah sekian lama mereka merindu siaran Manis FM, kini penantian telah berakhir. Kini, Manis FM kelihatannya mula serius untuk meningkatkan lagi kualiti penyiarannya dan ini satu langkah yang baik dan dialu-alukan.

Mudah-mudahan usaha ini berterusan, dan kerja-kerja mempromosikan Manis FM ini giat dijalankan dengan berbagai bentuk dan cara. Tinggalkan saja sifat mencari kesalahan orang lain sebaliknya menghisab diri sendiri, apakah yang telah kita lakukan untuk membantu stesyen radio ini agar terus di sisi telinga para pendengar. Kesalahan jika dicari dan dibelek pastinya akan terjumpa kerana setiap manusia tidak sempurna. Ingatlah, apabila jari telunjuk menuding ke arah orang lain, kita akan dapati empat jari yang lain menuding ke arah kita sendiri.

Lupakan kisah lalu. Yang pahit jadi kenangan dan sempadan. Tahun baru ini marilah kita bersama melangkah terus ke hadapan dan buang segala perangai negatif kita yang selama ini menjadi liabiliti kepada imej Manis FM. Teruskan sokongan anda kepada Manis FM.

No comments:

Post a Comment