KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 3, 2010

SEPI TENGAH MALAM TADI

Seperti biasa, awal pagi tadi 04 Feb 10, aku membuka laptop aku dan menggunakan broadband untuk mengikuti siaran Manis FM melalui Radio Online. Waktu itu lebih kurang pukul 3 pagi. Sekadar untuk mendengar celoteh rakan2 ku dan juga ucapan2 dari rakan2 di Manis FM sambil melayari website politik kegemaranku. Alhamdulillah, siaran radio online dapat ku dengar tetapi ku merasa agak pelik sedikit tiada terdengar suara DJ yang berkumandang.

Lazimnya, mulai jam 1200 tgh mlm hingga 6 pagi, DJ yang bertugas adalah DJ Aiman sahabat karibku. Mungkin beliau off pagi tadi, dan tempat beliau selalunya diganti oleh DJ Iza atau pun Ewan Slumber. Tetapi, pagi tadi tiada kedengaran suara DJ sehingga aku melelapkan mata hampir pukul 5 pagi. Aku tidak tahu mengapa terjadi demikian, mungkin sememangnya jadual disusun begitu atau ada perkara yang tidak dapat dielakkan. Aku cuma berharap agar Manis FM terus mengekalkan siaran 24 jam beserta DJ agar ianya berlainan dan lebih istimewa dari stesyen radio yang lain. Teruskan bersama Manis FM.

No comments:

Post a Comment