KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 7, 2009

MULA BERTUGAS PETANG, SEMOGA DJ WAN PCJ CEPAT SEMBUH

Pada 6 Okt 09, bermulalah aku bertugas petang di konti mulai jam 0700 PM hingga 1200AM. Sepatutnya aku akan bersama DJ Wan PCJ, tetapi beliau diberi cuti sakit selama 2 hari. Moga-moga beliau cepat sembih dan dapat bersama kita semula.

Aku akan bertugas petang mulai tarikh tersebut sehingga 07 Okt 09 sahaja. Selepas itu, aku akan bersama DJ2 yang lain pada sebelah pagi/petang mulai 1000AM hingga 0300 PM. Bukan mudah untuk menyesuaikan diri bersama DJ2 yang belum pernah bersama, tetapi InsyaAllah, mereka semua orang lama dan sudah tentu mampu membantu dan mengajar aku nanti. InsyaAllah, kita jumpa di Manis FM.

No comments:

Post a Comment