KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 7, 2009

DISERANG VIRUS?


Petang semalam 07 Okt, aku masuk konti mulai jam 7 ptg hingga 12 mlm. Wan PCJ cuti sakit hari tu. Jadi, aku kena bertugas sorang2 la. Semasa dlm perjalanan ke konti, jalan punyalah jem giler pasal apa aku pun tak tau. Mungkin pasal hujan yang lebat petang tu kot. Sampai konti pulak, dimaklumkan sistem SMS dan panggilan telefon tak boleh berfungsi akibat petir petang tu.

Masuk bertugas menggantikan giliran DJ Amiey. Badan pulak petang tu rasa tak berapa sihat kerana selsema. Nak buat camne, terpaksalah kurangkan berceloteh. Cakap sikit je, tersumbat hidung. Huhh..virus plak....Dah la konti ada virus teknikal sistem SMS dan telefon, aku pun sama gak. Terasa lesu suasana petang hingga ke malam tu. Kesihan kat pendengar2 yang nak kirim SMS atau pun nak mengubungi talian Manis FM. Sabor je la ye. Harap2 cepat sembuh penyakit aku dan penyakit kat konti tu.

Sabtu ni, aku bertugas pagi pulak sama DJ Iza mulai jam 1000AM-1100AM. Sambung lepas tu sama DJ Ayu sampai pukul 2 ptg. Kemudian sama DJ Amiey sehingga 3 Ptg. Hari Ahad 11 Okt pula, aku bersama DJ Iza dalam rancangan `Loghat Kelate' mulai jam 0700PM hingga 1200AM. Perghhh...belajar kecek kelate kawe....(nanti cam itek berkecek ngan aye la jadinya). Takpe, Manis FM punya pasal......KICAP PUN KICAPLAH!!

No comments:

Post a Comment