KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 19, 2009

KEMBALI BERTUGAS SETELAH CUTI REHAT

Baru petang tadi aku kembali bertugas bersama DJ Wan PCJ. SEbelum ini aku bercuti lebih kurang seminggu. Balik Kuantan tengok keluarga di sana. Bertugas sebentar tadi, ok, tiada masalah. Topik petang tadi adalah berkaitan tentang masalah, iaitu kepada siapakah yang pertama kita hubungi untuk berkongsi masalah dengan kita. Sambutan dari pendengar amat baik dan banyak sms komen serta pandangan yang telah diberikan. Sayang sikit, panggilan telefon masih belum boleh digunakan akibat kerosakan teknikal. Terima kasih buat DJ Wan PCJ yang sudi menghantar kad jemputan kahwin abangnya yang akan diadakan pada Hari Ahad 29 Nov ini nanti. InsyaAllah, saya cuba hadirkan diri.

Esok, 20 hb Okt saya masuk bertugas petang lagi bersama Wan PCJ mulai jam 0700 PM sehingga 12AM. Jumpa di Manis FM ok.

No comments:

Post a Comment