KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 31, 2009

HADIAH TOP UP HAND SET BUAT AYOB JK 881 DARI KUANTAN

BARU-baru ini saya bersiaran mulai jam 1200 AM hingga 0600AM. Saya buka ruang untuk para pendengar menghantar cerita-cerita lucu melalui SMS ke Manis FM. Sebagai galakan dan tanda terima kasih, secara peribadi saya menawarkan saguhati berupa tambah nilai pra bayar bernilai RM 10 kepada sesiapa yang menghantar cerita-cerita paling lucu. Saya buka segmen tersebut mulai jam 1200 AM sehingga 0300AM sahaja. Sambutan diterima amat menggalakkan dan boleh dikatakan sukar untuk saya memilih pemenangnya.

Akhirnya, setelah menilai sendiri serta mendapatkan pandangan rakan-rakan rapat, saya memilih 3 cerita dari 3 pengirim yang berlainan sebagai pengirim yang berjaya ke pemilihan akhir. Setelah dinilai serta mendapat respon dari pendengar2 juga, akhirnya saya memilih pengirim SMS yang bergelar Ayob JK 881 dari Kuantan sebagai pemenang. Beliau telah pun menerima hadiah tambah nilai (top Up) tersebut. Tahniah, buat Ayob JK 881.

No comments:

Post a Comment