KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 23, 2010

TAHNIAH - KELANTAN MASUK FINAL LAGI

TAHNIAH kepada pasukan Bola Sepak Kelantan kerana berjaya melangkah ke Final Piala Malaysia bertemu juara bertahan Negeri Sembilan. Kelantan malam tadi berjaya menumpaskan Kedah dengan jaringan tipis 1 - 0 di Perlawanan Separuh Akhir Kedua di Stadium Sultan Muhammad Ke IV, Kota Bharu. Di Alor Star sebelum ini di Peringkat Separuh Akhir Pertama, Kelantan selaku tetamu hanya seri tanpa jaringan dengan Kedah.

Apa yang menggembirakan, perlawanan malam tadi berjalan dengan baik tanpa sebarang kejadian yang tidak diingini. Negeri Sembilan dan Kelantan sama-sama melangkah ke Final 2 tahun berturut-turut. Pada tahun lepas Negeri Sembilan menjadi juara Piala Malaysia setelah menumpaskan Kelantan. Malam tadi Negeri Sembilan selaku tetamu berjaya tumpaskan Johor FC dengan jaringan 2 - 0 iaitu anggriged 2- 1. Di Perlawanan Separuh Akhir Pertama di Paroi, Seremban sebelum ini Negeri Sembilan tewas kepada Johor FC dengan jaringan 0 - 1.

Pertembungan Kelantan dan Negeri Sembilan di Final Piala Malaysia Sabtu depan tentunya menjanjikan perlawanan sengit dan menarik. Kelantan sudah pasti turun dengan misi balas dendam mereka yang tewas kepada pasukan yang sama tahun lepas. Semoga perlawanan akhir nanti berlangsung dengan baik tanpa sebarang kejadian yang tidak diingini. Syabas Kelantan, Syabas Negeri Sembilan.

No comments:

Post a Comment