KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 27, 2010

Saida AF6 buat permohonan cerai

KUALA LUMPUR – Seorang penyanyi realiti television membuat permohonan penceraian secara baik melalui peguamnya di Mahkamah Syariah di sini semalam.

Siti Norsaida Tarudin, 33, atau lebih dikenali sebagai Saida membuat permohonan lafaz cerai secara baik terhadap suaminya Mohd Ghazali Yahya Zikri, 40, melalui peguamnya Ahmad Nazib Johari.

Bagaimanapun, Ghazali yang tidak melantik peguam menghantar wakilnya untuk mendengar permohonan itu yang dijangka akan berlangsung pada 20 Disember depan.

Permohonan itu dibuat di hadapan Hakim Syarie Mohd Suhaily Rosdi dalam Dewan Mahkamah 3.

Sebelum itu, sebuah akhbar melaporkan keretakan perkahwinan kakak Datuk Siti Nurhaliza Tarudin itu dengan suaminya tetapi disangkal mereka walaupun bagai retak menanti belah.

Pasangan itu yang mendirikan rumah tangga sejak 10 tahun lalu dikurniakan empat cahaya mata yang masih kecil, iaitu Siti Nurunnyssa, Anas, Khalid dan Marshitah.

Pada 20 Oktober lalu, Saida dan suaminya mengadakan majlis tahlil arwah bapanya, Allahyarham Tarudin dan doa selamat di kediaman mereka serta kesejahteraan rumahtangga mereka. :

Majlis berkenaan turut dihadiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak termasuk Siti Nurhaliza, ketika diminta mengulas mengenai pergolakan rumah tangga kakaknya itu dia tidak mahu memberikan sebarang kenyataan.

Difahamkan, fikiran Siti masih terganggu memikirkan masalah yang sedang dihadapi Saida dan suaminya./Sinar

No comments:

Post a Comment