KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, October 2, 2010

KEPUTUSAN DJ PILIHAN SIRI 6 - SIAPA JUARA ?

DJ Sha terus mengekalkan kedudukannya di Tempat Pertama di dalam Poll DJ Pilihan Stesen Radio Manis FM bagi Siri 6 anjuran blog ini. Kali ini seramai 54 pengunjung telah membuat undian yang ditutup pada 02 Okt 2010 dan pengunjung yang mengundi pada kali ini meningkat kepada 4 orang.

DJ Sha telah mendapat undian sebanyak 51 % untuk mengekalkan kedudukannya buat dua siri berturut-turut. Pada siri yang lepas, beliau hanya mendapat undian 48 % sahaja untuk menduduki tempat pertama. Kemunculan DJ yang diminati ramai lewat malam, DJ Aiman untuk kembali mencabar DJ Sha sememangnya telah diduga. Kali ini, DJ Aiman merampas takhta tempat Kedua dari DJ Ira Fatiran yang juga seorang DJ yang tidak kurang hebatnya.

DJ Aiman menduduki Tempat Kedua dengan mendapat undian sebanyak 11 % . Paling memeranjatkan, Tempat Ketiga tanpa diduga dimenangi oleh DJ Iza yang telah berjaya mendapat undian sebanyak 9 %. Pada siri yang lepas, beliau tidak mendapat sebarang undian. Suatu peningkatan yang amat menarik bagi DJ yang dikenali sebagai `Mak Ulong' ini yang diminati apabila bertugas dalam segmen loghat Kelate dan juga bercorak madah.

Berikut adalah keputusan penuh Poll DJ Pilihan Siri 6 Berakhir 02 Okt 2010;

Pertama - DJ Sha (51 %)
Kedua - DJ Aiman (11 %)
Ketiga - DJ Iza (9 %)
Keempat - DJ Ayue (7 %)
Kelima - DJ Amiey/DJ Ewan Slumber (6 %)
Keenam - DJ Abe Noor (4 %)
Ketujuh - DJ Ira Fatiran (2 %)
Kelapan - DJ Wan PCJ (0 %)

Tidak Meminati Kesemuanya - (4 %)

Jumlah Pengundi - 54 orang.

Siapa pula Juara bagi siri Ke 7 nanti? Marilah kita terus memberikan sokongan kepada semua DJ-DJ di Stesen Radio Manis FM ini. Teruskan mengundi, dan terima kasih kepada semua pengunjung blog saya.

No comments:

Post a Comment