KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, October 25, 2010

MINAT KELANTAN TAPI SOKONG NOGORI

FINAL Piala Malaysia Sabtu ini menemukan Negeri Sembilan dengan Kelantan. Aduuuhh..dalam dilema pulak aku nak sokong mana satu nih. Aku dari mula minat dengan permainan pasukan Kelantan dan memang mengharapkan Kelantan melangkah ke final. Tapi, aku anak Nogori maka terpaksalah kali ini sokong Nogori pulak.

Apa pun, andainya Nogori kalah aku tak la rasa ralat sangat. Secara jujur, walaupun Kelantan dilihat hebat tetapi aku rasa Nogori kali ini akan mengekalkan Piala Malaysia. Apa pun, kita tunggu Sabtu ini. Jom penuhi Stadium Bukit Jalil, jangan gaduh2 ok...

No comments:

Post a Comment