KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 28, 2010

`HATRICK' BUAT DJ AIMAN, TERUSKAN MENGUNDI UNTUK SIRI 4

DJ Aiman@Wok Yoh terus kekal `DJ PILIHAN' 3 kali berturut-turut...

`HATRICK'. Tahniah buat DJ Aiman yang terus mengekalkan `ranking' pertama 3 kali berturut-turut di dalam Poll DJ Pilihan Anda di dalam blog ini. Namun demikian, persaingan kali ini hebat terutamanya di peringkat awal. Undi untuk DJ Aiman jatuh di peringkat awal dan undi kepada DJ Ayue, DJ Ira Fatiran dan DJ Ewan Slumber mendadak naik ketika awalnya.

Namun, di tengah persaingan ini undi buat DJ Aiman semakin meningkat dan persaingan terus berlaku untuk menduduki ranking kedua dan ketiga. Berbeza kali ini, tempat kedua dikongsi bersama oleh DJ Ayue dan DJ Ewan Slumber. Begitu juga dengan tempat keempat, turut dikongsi oleh Amiey/DJ Uncle Wan PCJ. Pengunjung yang mengundi juga kali ini semakin meningkat di mana pada siri kali ini seramai 44 pengunjung telah membuat undian.

Berikut adalah keputusan undian `DJ PILIHAN' Siri 3;

Tempat Pertama - DJ Aiman (21 %)
Kedua - DJ Ayue/DJ Ewan Slumber (16 %)

Ketiga - DJ Ira Fatiran (14 %)

Keempat - DJ Amiey/DJ Uncle Wan PCJ (11 %)

Kelima - DJ Abe Noor (9 %)

Keenam - DJ Iza (2 %)


Undian `DJ PILIHAN' buat Siri 4 akan diteruskan. Anda digalakkan untuk terus membuat penilaian dan undi berdasarkan persembahan DJ-DJ di Manis FM dari masa ke semasa. Undian ini diharapkan akan dapat meningkatkan kualiti dan prestasi DJ-DJ di Manis FM. Selamat mendengar Manis FM.

No comments:

Post a Comment