KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 30, 2010

ALAAHAII...MAAFKAN DAKU, SLUMBER !!

Aduhhh...belek punya belek blog aku nih, baru aku perasan rupa2nyer ada foto DJ Manis FM yang tertinggal aku tidak letak kat tepi tu. Punya la lama baru perasan. Huh....

Itu pun aku perasan bila aku semak senarai DJ Manis FM yang ada kat Poll `DJ Pilihan' kat atas tu. Kira punya kira, mana pulak nama ada lapan, foto tepi tu ada tujuh jer..

Sori la Slumber ye. Kesilapan amat dikesali dan tidak disengajakan. Camne aku leh lupa sahabat kamcing aku sekor ni....sama2 makan KFC, sama2 tidak merokok...ehehhhhhh....

Ok la, aku letak jer la gambar DJ Ewan Slumber tu kat tepi blog nih. Gambar tu pun aku curi dalam FB dia gak...ehehhh...halalkan la yer, Slumber?

No comments:

Post a Comment