KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 11, 2009

THANKS DJ AYU, KASUT SILAP SAIZ LA PLAK!!

Aku balik dari bertugas awal pagi tadi selepas jam 0600. Tugasan pagi tu diambil pula oleh DJ Iza. Balik je bilik, relaks jap je, lelap la mata. Bangun dalam kul 1000, pergi plak beli baju dan kasut raya PU3 kesayanganku kat bandar. Sebelum balik sembahyang Jumaat, sempat la hantar SMS ucapan kat `Combi' aku kat Kuantan nun. Tima kacih DJ Ayu yang bertugas ketika itu yang tolong bacakan ucapan aku pagi tadi. Haaa...tengok!!! Kita orang pun join gak SMS2 ni tau.....

Tima kacih jugak buat `Combi' yang sepantas kilat kirim SMS ucapan kat aku di sini. Itulah kata orang, ada ubi, ada batas. Ada yg beri, ada la yg membalas. Ok la...cukup kali ini coretan aku...penat...letih...dan..satu lagi..fade up pasal beli kasut anak tak kena saiz plak Combi bagitau. Tu nak kena tukar lain la plak nanti tu....aku gak yg kena pegi tukar nanti. Adeehhh... Byee..

No comments:

Post a Comment