KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, September 8, 2009

KEMBALI BERSAMA DJ AIMAN @ HJ BAKHIL


Saya di konti sentiasa seronok dengan telatah `Wok Yeh' dan `HJ Bakhil'

Tengok tuu...bersungguh DJ Aiman menggayakan suara `Hj Bakhil' dan `Wok Yeh'...

Eleehh...nak buat muka serius konon Hj Bakhil ni........

DJ Wan PCJ tetap mentennnn......kontrol ensem bang.....

Cepat laaa tangkap gambar kawe ni.....kawe nak kelik doh niii weyyy.....

Alhamdulillah, baru2 ni saya bercuti seminggu kat Kuantan. Biasalah rindu kat `Combi' di sana dengan anak saya Pu3. Di Kuantan, saya sentiasa ikuti siaran Manis FM ni terutamanya waktu malam sementara tunggu masa bersahur. Kesihan Hj Bakhil @ Wok Yoh kita kat konti time tu. Tiada teman seperti biasa. Sakit2 tekak pun Hj Bakhil bercakap jugak. Tu la pasal, asyik dok tiru suara orang je.

Sehari dua ni ada la teman dia. Saya dah mula masuk bertugas. Apa lagi lepas gian la Hj Bakhil ni. Sempat juga la bergambar malam tu dengan DJ Wan PCJ serta Hj Bakhil @Aiman Wok Yeh. Hehehe...gelaran baru tu. Di atas tu la gambar2 yg sempat saya rakamkan untuk kenangan.

Sekian dulu, Selamat mendengar Manis FM.

No comments:

Post a Comment