KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 9, 2009

PENDENGAR MENINGKAT DI BULAN RAMADHAN

Maklumlah bulan Ramadhan. Masing2 ada yg tak tidor tunggu sahur. Jadi semenjak Ramadhan konti Manis Fm di waktu tengah malam kiriman sms semakin meningkat dari sebelumnya. Tahniah kepada anda para peminat setia Manis FM. Kadangkala menjangkau jam 4.30 AM- 0500 AM masih ada sms yg diterima walaupun kita telah beri makluman awal bahawa sms akan dibaca sehingga jam 04.30 sahaja untuk memberi laluan kepada Tadarus Al-Quran.

SMS yg diterima agak lewat, kita tidak akan mengabaikan atau membuangnya tetapi ianya tetap akan dibaca oleh DJ Bertugas selepas waktu 0600 Am. Bagi kemudahan dan kebaikan semua, ada baiknya setiap kiriman SMS dikirim seawal mungkin kerana boleh dibaca secepat mungkin mengikut giliran.

Saya secara peribadi dan Aiman@Hj Bakhil@Wok Yeh sentiasa mengalu-alukan pendengar Manis FM yang kini dilihat telah mula bertambah. Syabas, pendengar2 dari Pahang yang semakin bertambah, juga Tganu dan Kelantan. Agak menarik juga, ketika kami bertugas para pendengar dari ketiga-tiga negeri dilihat seolah-olah berlumpa untuk menjadi juara negeri terbanyak mengirim SMS. Itu amat menyeronokkan kami melihat gelagat dan tingkah laku para pengirim SMS. Ada ketikanya kami sakit perut tertawa dengan gelagat kalian, dan ini semua menjadikan kita semakin akrab.

Teruskan menjadi teman setia kami semua di Manis FM yang beroperasi 24 jam. Ceriakan Manis FM sentiasa. Wassalam.

No comments:

Post a Comment