KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 1, 2010

PENDATANG BARU, DJ SHA MEMECAH TRADISI

DJ Sha pilihan kali ini...

KEPUTUSAN Poll DJ Pilihan Manis FM bagi Siri 5 kali ini amat mengejutkan. Kali pertama dicalonkan, DJ Sha mendapat undian tertinggi memecah tradisi menewaskan DJ Aiman yang telah menggungguli tempat pertama selama 4 siri berturut-turut. Pengunjung blog ini yang telah membuat undian juga bertambah dari masa ke semasa.

Pada Siri 4 yang lalu, seramai 42 pengunjung telah membuat undian dan pada Siri 5 kali ini seramai 50 pengunjung terlibat menentukan siapakah DJ Pilihan yang mereka minati. DJ Sha menggunguli tempat pertama dengan undian sebanyak 48%. Tempat kedua yang pada siri lepas dimiliki oleh DJ Ayue kini telah dirampas pula oleh DJ Ira Fatiran dengan mendapat undian 20%. Mengejutkan, bekas juara 4 siri berturut-turut DJ Aiman pula jatuh dua tangga dengan menduduki tempat ketiga dengan mendapat undian sebanyak 12 %. Sebanyak 8% pengunjung pula mengundi tidak meminati kesemua DJ Manis FM yang dicalonkan.

Tahniah kepada DJ Sha yang berjaya menambat hati para pendengar setia Manis FM walaupun dikatakan agak baru di konti Stesen Radio Pantai Timur tersebut. Secara peribadi, saya juga mengikuti perkembangan DJ Sha dan saya mendapati persembahan beliau boleh dibanggakan. Sikap mesra pendengar serta celoteh yang menambat hati mungkin menjadi salah satu sebab mengapa nama DJ Sha meniti di bibir pendengar radio Pantai Timur ini.

Kebangkitan semula DJ Ira Fatiran yang suatu ketika lama berehat akibat masalah kesihatan mungkin menjadi saingan kepada DJ Sha selepas ini. Apa pun, carta ini hanyalah pendapat dan pilihan pengunjung blog ini sahaja dan bukannya keputusan mutlak keseluruhan pendengar Manis FM. Semoga Manis FM terus maju dan diminati semua.



Berikut adalah keputusan penuh Poll `DJ Pilihan' Siri 5 yang berakhir pada 01 Sept 2010;



Tempat 1 - DJ Sha (48 %)

Tempat 2 - DJ Ira Fatiran (20 %)

Tempat 3 - DJ Aiman (12 %)

Tempat 4 - DJ Ayue (6 %)

Tempat 5 - DJ Ewan Slumber (4 %)

Tempat 6 - DJ Wan PCJ/DJ Amiey (2 %)

Tempat 7 - DJ Iza/DJ Abe Noor (0 %)



Tidak meminati kesemua DJ - (8 %)



Sebagai perbandingan, disiarkan semula keputusan Siri 4 yang lepas:



Tempat Pertama - DJ Aiman (36 %)

Tempat Kedua - DJ Ayue (26 %)

Tempat Ketiga - DJ Ewan Slumber (17 %)

Tempat Keempat - DJ Abe Noor (7 %)

Tempat Ke Lima - DJ Iza/DJ Ira Fatiran (5 %)

Tempat Keenam - DJ Amiey (2 %)

Tempat Ketujuh - DJ Uncle Wan PCJ (0 %)


Tidak Meminati Semua DJ Manis FM - (2 %)

No comments:

Post a Comment