KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 25, 2010

GAMBAR PENDENGAR MANIS FM

Buat semua pengunjung blog ini serta pendengar2 Radio Manis FM, saya menggalakkan anda semua mengirim gambar anda kepada email saya atau MMS untuk saya muatkan ke dalam blog saya ini. Mudah-mudahan dengan gambar yang disiarkan di sini, anda boleh saling kenal mengenali di antara satu sama lain.

Sertakan gambar jika boleh gambar berseorangan beserta dengan nama anda samada nama sebenar atau nama samaran yang sering anda guna sewaktu mengirim SMS ucapan ke Radio Manis FM. Jika perlu, sertakan no tel anda. Sila hantar ke email saya zek_riy@yahoo.com atau MMS ke 013-9410309. Bagi yang telah menghantar gambar, saya ucapkan ribuan terima kasih.

No comments:

Post a Comment