KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, September 5, 2010

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA DARI DJ SHA

Terima kasih kepada abg zekry yang telah mencalonkan sha di dalam carta DJ PILIHAN.. Terima kasih jugak untuk semua yang telah menyokong sha dari awal pembabitan sha di MANISFM,dan terima kasih kepada semua DJ-DJ otai MANISFM yang telah memberi tunjuk ajar kepada sha sepanjang sha bertugas di konti MANISFM..

Rasa gugup dan takut masih lagi ada dalam perasan ini bila berada di dalam konti,, tapi demi tugas dan minat serta dorongan dari mami dan daddy dan berkat doa restu mereka untuk sha menceburi bidang ini,membuatkan hati sha semakin tabah untuk mencari pengalaman dan tugasan baru dalam bidang ini..Teguran dan tunjuk ajar dari DJ-DJ OTAI MANISFM adalah pelengkap dalam diri sha untuk berada dalam bidang ini..

Tak lupa jugak kepada geng-geng KRP,yang menjaga sha di dalam kesusaha.. 'Rojer-rojer je terus sampai bantuan....'

TERIMA KASIH SEMUA...

Di kesempatan ini sha ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI terutama sekali kepada SEMUA WARGA KERJA MANISFM,DJ-DJ OTAI MANISFM,KELUARGA SHA YANG SENTIASA MENYOKONG SHA, dan yang paling penting sekali KEPADA SEMUA PENDENGAR DAN PEMANTAU MANISFM tak kira di mana anda berada di pelusuk mana sekali pun, sha tetap mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH kerana sentiasa MENYOKONG MANISFM.............. "TANPA ANDA SEMUA MAKA TIADA LA MANISFM"
Sekali lagi TERIMA KASIH...

Salam Lebaran Dari => DJ SHA @ SHAH SHALWATI HJ HUSAIN

*Melalui Email

No comments:

Post a Comment