KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 11, 2010

ALHAMDULILLAH, DJ ABE NOOR BERANSUR PULIH

Alhamdulillah. Saya baru menerima berita dari Abg Noor yang menyatakan beliau kini telah pun keluar dari Hospital USM. Ini menandakan Abg Noor kini telah beransur pulih berkat dari doa kita semua serta doa dari kaum keluarga beliau. Saya juga percaya Abg Noor juga begitu kuat semangatnya menghadapi dugaan ini. Sedikit terkilan dan sedih kerana saya tidak berkesempatan untuk melawatnya sewaktu beliau berada di hospital, cuma doa yang mampu saya tadahkan ke hadrat Illahi buat Abg Noor. Namun, saya sentiasa mengikuti perkembangannya melalui kawan2. Maafkan saya Abg Noor.

No comments:

Post a Comment