KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, December 12, 2009

TUGASAN HARI PERTAMA MENGGANTIKAN DJ AMIEY

Bermula petang tadi 12 Dis 09 mulai jam 2 ptg hingga 7 Mlm, saya memasuki konti bagi melaksanakan tugasan menggantikan DJ Amiey yang sedang bercuti. Tugasan ini akan berterusan sehingga Isnin ini.

Hari pertama, agak malang buat saya dan para pendengar kerana server internet untuk membaca ucapan SMS dan minta lagu mengalami masalah. Sepanjang masa bertugas petang tadi, saya hanya sempat membaca 3 SMS ucapan dari para pendengar. Difahamkan sistem kembali pulih sewaktu DJ Wan PCJ memasuki konti mulai jam 7 mlm. Saya membuka bicara tentang isu wanita lewat berkahwin sehingga digelar Andartu, soal menghormati tetamu dan juga bersantai bersama keluarga.

Tentunya banyak kelemahan di dalam aspek penyampaian dan persembahan saya sepanjang tugasan baru ini. Saya sentiasa memerlukan pandangan dan kritikan anda secara jujur dan ikhlas demi kebaikan Manis FM yang kita sayangi ini. Terima kasih kerana terus setia dengan Manis FM.

No comments:

Post a Comment