KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 8, 2009

HARI INI GANTI IRA, ESOK KITA PARTNER WEH!!

Pagi tadi 08 Dis 09, saya telah ditugaskan untuk mengambil alih tugas DJ Ira di konti dalam segmen AKDS dan juga rentak dangdut mulai jam 1000 AM hingga 0200 PM kerana DJ Ira bercuti. Mungkin persembahan saya tidak sehebat DJ Ira di dalam mengendalikan segmen tersebut, namun saya berbangga kerana diberi kepercayaan oleh Penerbit bagi menggantikan tugas DJ popular itu.

Esok, 09 Dis 09 mulai jam 1000 AM sehingga 0200 PM saya masih ditugaskan di konti tetapi kali ini berpasangan dengan DJ Ira (Tuan Punya Segmen atau Tuan Tanah..hehehe). Jom kita raikan bersama di Manis FM untuk bersiaran 24 jam bersama DJ-DJ yang berbagai ragam di Manis FM ini.

No comments:

Post a Comment