KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 14, 2009

SELESAI GANTI DJ AMIEY, KEMBALI BERSAMA DJ IRA

Pertamanya, Syukur Alhamdulillah, petang tadi sewaktu saya menjalankan tugas menggantikan DJ Amiey pada hari terakhir Sistem SMS telah pun pulih. Tahniah buat pengurusan Manis FM kerana pantas bertindak untuk tidak menghampakan pendengar2 setia Manis FM. Berakhir sudah tugas saya menggantikan DJ Amiey dan sudah tentunya banyak kekurangan jika dibandingkan dengan DJ Amiey. Apa pun, terima kasih kepada pengurusan yang telah memberikan kepercayaan kepada saya.

Esok, 15 Dis 09 mulai jam 10 pagi hingga 2 ptg saya akan kembali bersama DJ Ira Fatiran yang diminati ramai itu. Saya akan cuba melaksanakan tugas ini dengan sebaik mungkin dan tentunya DJ Ira yang berpengalaman akan dapat membantu saya. Selamat mendengar Manis FM sepanjang masa.

No comments:

Post a Comment