KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 10, 2009

DJ AMIEY BERCUTI, DJ ZEK GANTI MULAI PETANG ESOK


Terlebih dahulu selamat bercuti buat DJ Amiey mulai esok 12 Dis hingga 14 Dis 09. Sepanjang percutiannya,saya akan mengambil alih tugas beliau pada sesi petang mulai jam 0200PM hingga 0700PM sehingga Isnin ini. Kepada semua peminat DJ Amiey, bersabar lah menanti kepulangan DJ kesayangan mereka.

Meskipun, ini kali pertama saya ditugaskan pada sesi petang jam 0200PM hingga 0700PM, saya akan cuba untuk menghiburkan anda semua sebaik mungkin. Selamat bertemu sepanjang masa di Manis FM. Saya juga perlukan pandangan, komen dan kritikan anda. Terima kasih.

1 comment:

  1. nampaknya tak lambat lagilah akan bertugas belah malam hmmm....

    dah 2 hari tak dapat dengar online...

    ReplyDelete