KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, July 17, 2010

Terima Kasih En Huzmi....

Terima kasih En Huzmi Pegawai Tadbir Husa Network Sdn Bhd, iaitu sebuah syarikat yang mengendalikan Stesen Radio Manis FM, Radio Pantai Timur. Saya mengucapkan jutaan terima kasih dengan rasa terharu kerana beliau sudi meluangkan masa menalipon saya pagi semalam.

En Huzmi anak kepada CEO Husa Network Sdn Bhd, iaitu Ybhg Tan Sri Hussein Ahmad. Beliau telah diberi kepercayaan untuk menggantikan En Huzman sebelum ini. En Huzman juga adalah anak kepada Ybhg Tan Sri. Perbualan kami adalah sekitar bertanya khabar serta bercerita tentang keadaan semasa diri saya dan juga Manis FM.

Sepanjang saya berada di Manis FM, saya mengenali En Huzmi sebagai seorang yang rajin dan sentiasa komited dengan apa jua bidang tugas yang diamanahkan oleh syarikat. Beliau tidak mempunyai rasa malu untuk melakukan kerja-kerja peringkat bawahan seperti membersihkan pejabat dan kawasan keliling wisma Manis FM. Saya tidak dapat melupakan nasi berlauk ayam yang beliau jual di perkarangan Wisma Manis FM.

Mudah-mudahan beliau berjaya di dalam kerjayanya di samping dapat membantu Manis FM ke arah yang lebih gemilang lagi. Terima kasih, En Huzmi.

No comments:

Post a Comment