KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 7, 2010

GEMPAR !! DJ BARU GEGARKAN KONTI MALAM TADI

DJ Sha

WOW!! Aku terkejut tengah malam tadi. Buka2 radio MFM di tengah malam seperti biasa, aku mendengar suara DJ bertugas kali ini lain pulak. Cuba juga untuk meneka. Mula2 aku ingatkan DJ Iza kerana seakan-akan suara sahabat lama aku tu.

Rupa2nya DJ bertugas mulai 12 tgh mlm hingga 6 pagi tu memperkenalkan diri sebagai DJ Sha. Ermmm...MFM sudah dapat DJ baru sekarang ni. Sepanjang tugas, aku lihat beliau steady dan sporting dengan pendengar2 semua. Ada harapan DJ baru ini meningkat jika terus diberi bimbingan dan tunjuk ajar. Kebetulan awal pagi tadi, Pertandingan Separuh Akhir 2 di antara Jerman melawan Sepanyol pula. Maka, kebanyakan topik panggilan tertumpu kepada pertandingan tersebut. Tidak disangka DJ baru wanita (tak tau pula Puan atau Cik) ini meminati bola juga rupanya.

Apa yang pasti, Siri akan datang aku akan masukkan nama beliau di dalam Poll `DJ Pilihan' untuk anda buat pengundian. Selamat bertugas buat DJ Sha semoga terus berjaya.

No comments:

Post a Comment