KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 10, 2010

TERIMA KASIH, KUNJUNGAN KINI MELEBIHI 2, 500

TERIMA KASIH. Itu sahaja yang dapat ku ucapkan kepada anda semua yang sudi mengunjungi blog ini. Mulai 09 September 2009 sehingga kini, kunjungan ke blog ini telah pun melebihi 2, 500 kali. Meskipun blog ini mulanya dibina untuk mempromosikan Stesen Radio Manis FM sewaktu aku bertugas di sini, tetapi blog ini terus diaktifkan walaupun aku tidak lagi bersama Manis FM.

Ini adalah kerana aku terlalu menyayangi Stesen Radio ini yang telah banyak mengajarku. Aku juga tidak mahu berpisah dari rakan2 di Manis FM serta para pendengar setia radio ini. Terima kasih buat semua yang telah banyak membantuku selama ini. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment