KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, May 8, 2010

PESANAN BUAT TEMANKU DJ AIMAN

Aku sering mengikuti siaran Manis FM terutamanya di tengah malam. Maklumlah waktu siang aku agak sibuk sikit walaupun masih belum bekerja sepenuh masa. DJ bertugas di tengah malam kebiasaannya adalah kawan rapat aku DJ Aiman. Kadangkala aku dapat merasakan beliau bertugas dalam situasi yang kurang selesa. Aku tahu beliau sering mengalami gangguan kesihatan sejak mula aku kenal beliau. Jika dulu, aku sering menggantikan tugas beliau jika beliau mengadu kurang sihat.

Aku harap DJ Aiman dapat menjaga kesihatannya dengan baik. Tugas tetap tugas tetapi kesihatan itu jangan diabaikan. Walau bagaimanapun, syabas diucapkan buat DJ Aiman kerana dalam keadaan macam mana pun, beliau sedaya upaya akan cuba menghiburkan para pendengar. Aku rindu pada mu, sahabat!!

No comments:

Post a Comment