KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 18, 2010

DJ AYUE SEMAKIN MENGGUGAT !!

Salam ukhwah. Nampaknya DJ Ayue @ Penguin semakin diminati. Syabas kepada DJ Ayue yang pada saya jelas semakin matang dan kreatif sewaktu menjalankan tugas. Saya sedar semenjak awal kemunculan beliau di Stesen Radio Manis FM, DJ yang kecil molek ini sering dikritik oleh pihak pengurusan. Namun, berkat kesabaran serta sikapnya yang ingin berubah beliau kini semakin menggugat rakan-rakan setugasnya yang lain.

Sewaktu tulisan ini saya nukilkan, DJ Ayue berjaya menempatkan dirinya di tempat kedua dengan peratusan undi 17 %, manakala DJ Amiey pula dengan 13 % menduduki tempat kedua di belakang DJ Aiman yang terus mengungguli di tempat pertama. DJ Aiman pada Poll yang lepas juga menduduki tempat teratas selaku DJ pilihan pengunjung blog ini.

Saingan hebat buat DJ Ayue dan DJ Amiey tentunya datang dari DJ bersuara merdu iaitu DJ Ira Fatiran yang pada Poll yang lepas menduduki tempat kedua. Namun demikian, keputusan ini belum muktamad dan anda masih mempunyai masa untuk mengubah atau mengekalkan kedudukan ini. Teruskan bersama Manis FM, Kicap pun kicaplah!!

1 comment:

  1. hahaha.. tq la pd yg mengundi tu. Sbnrnya para Dj tak pernah rasa diri glamer pun :)

    ReplyDelete