KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 6, 2012

Masih Ku Rindu Pada Manis FM dan Rakan2...


Salam teman2...

Semoga semuanya sihat belaka.  Maaf, lama tidak update blog ini.  Agak sibuk bila mula memasuki bidang baru yang jauh beza dari di Manis FM.  Kini, MFM juga telah berbeza semenjak di ambil alih Bos yang baru.  Samada bertambah baik atau sebaliknya, saya tidak pasti kerana sudah lama tidak berkesempatan mengikuti siaran radio kesayangan saya itu.
Dulu di Konti, Kini di pentas politik...

Harapan saya, MFM tetap unggul seperti dulu.  Saya masih rindu pada rakan2 di MFM dan teman2 semua...Entahlah, bila kapan kita bertemu...Jika ke Kuantan, jangan lupa calling2 saya ok...Jumpa lagi, Wassalam..


No comments:

Post a Comment