KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 23, 2009

SIAPAKAH PENGIRIM-PENGIRIM SMS SETIA DI MANIS FM ?

Terlebih dahulu saya bersyukur kerana pagi tadi saya dan juga DJ Sapuan Jr (junior) telah selamat mengendalikan siaran pagi di Radio Manis FM mulai jam 0600 AM hingga 1100 AM. Kebetulan pagi tadi Manis FM ada tetamu yang diundang iaitu Ketua Unit Operasi dari JPJ Kelantan. Alhamdulillah, semua berjalan lancar walaupun saya sendiri merasa tidak berpuas hati lagi dengan cara persembahan pagi tadi. Biasalah, belajar tidak akan pernah tamat.

Saya kini sedang mengumpul senarai nama pengirim2 SMS yang setia bersama Manis FM di kala siang dan malam. Setakat ini saya telah mengumpul lebih kurang 70 orang dan jumlah ini pastinya akan bertambah dari masa ke semasa, InsyaAllah. Saya akan menyiarkan senarai nama pengirim2 SMS yang sentiasa setia bersama Manis FM ini untuk dikenali bersama. Senarai nama tersebut akan disiarkan secepat mungkin, InsyaAllah. Teruskan bersama Manis FM.

No comments:

Post a Comment