KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 18, 2009

MAHU TUBUH KELAB PEMINAT MFM DI PAHANG

MEMANDANGKAN saya begitu lama menetap di Kuantan, Pahang dan semenjak saya berada di Manis FM, begitu ramai kenalan2 saya di Kuantan kini menjadi pendengar setia MFM, saya telah dicadangkan oleh teman2 di sana untuk menubuhkan Kelab Pendengar MFM khususnya di kawasan Kuantan/Pahang. Saya bersetuju dengan cadangan tersebut, dan buat masa ini saya sedang mencari penaja untuk menyediakan T-Shirt Manis FM sebagai permulaan kepada penubuhan kelab ini. Alhamdulillah, penaja tersebut pada dasarnya telah pun bersetuju untuk membekalkan T-Shirt Kelab Penyokong MFM.

Saya akan berbincang pula dengan DJ Aiman untuk menubuhkan kelab yang sama di Kota Bharu/Kelantan. Mudah-mudahan sekiranya ini semua berjaya dilakukan, kami akan berusaha meluaskannya di sekitar Pantai Timur. Terima kasih kepada semua peminat Manis FM yang sentiasa tabah bersama kami untuk mengembangkan stesyen radio terunggul Pantai Timur ini.

No comments:

Post a Comment