KOBAT FM ONLINE

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

JOM JOIN FACE BOOK SAYA

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 22, 2010

RADIO MANIS FM BERTUKAR MILIK ?

AKU dengar berita ni dah lama dah. Semasa aku masih berada di Stesen Radio Manis FM dulu pun ada ura-ura Manis FM akan bertukar milik, tetapi Alhamdulillah, ianya terus kekal di bawah HUSA NETWORK SDN BHD sehingga kini.

Terbaru pula, aku ada bertanya dengan seorang DJ veteren yang terkenal suatu ketika di RMIK (sekarang KL FM) iaitu DJ Noramin Mosyi-Mosyi. Beliau pun ada menyebut ura-ura Manis FM akan berpindah ke K. Terengganu dan akan dimilik oleh orang kuat politik di Terengganu. Ada sahabat menyebut Kerajaan Negeri Terengganu yang akan mengambil alih Manis FM awal tahun depan. Wallahu Aklam.

Dengar ceritanya, beberapa DJ popular akan dijemput berkhidmat di Manis FM di bawah pengurusan baru nanti. Di antaranya disebut adalah DJ Halim Othman. Jika benar, mungkin Manis FM akan lebih mantap lagi. Tetapi, saya berdoa agar semua DJ-DJ yang ada di Manis FM sekarang diberi peluang untuk meneruskan khidmat mereka sekiranya Stesen Radio ini bertukar milik nanti. Ini adalah kerana ramai di kalangan mereka berpotensi untuk maju sekiranya diberi peluang di bawah pengurusan baru. Mungkin suasana atau mood baru boleh memberikan mereka semangat yang baru juga.

Apa pun, teruskan lah memberi sokongan kepada Radio ini kerana setahu saya inilah satu-satunya radio swasta yang dimiliki oleh Bumiputera. Jadi, sokonglah.

No comments:

Post a Comment